top of page
allinweb.cz - logo
VOP - Veřejné obchodní podmínky

Veřejné obchodní podmínky

Logo - All in Web Service

Všeobecné obchodní podmínky All In Web Service


Účinnost od: 1.2.2021
Poskytovatel: Petr Žaloudek – All In Web Service
IČO: 14238560, se sídlem Čacké 164, 530 02 Pardubice
E-mail: podpora@allinweb.cz
Web: www.allinweb.cz

All In Web Service je obchodní označení chráněné podle platných právních předpisů. Registrace ochranné známky byla podána k Úřadu průmyslového vlastnictví.


1. Předmět a působnost

Tyto všeobecné obchodní podmínky (dále jen "VOP") upravují právní vztahy mezi Poskytovatelem a jeho zákazníky (dále jen "Odběratel") v souvislosti s poskytováním služeb jako je tvorba webových stránek, pronájem webových prezentací, poskytování CRM systému, SEO služeb, správa SSL certifikátů a jiných digitálních služeb.

VOP se uplatní ve všech případech, kdy mezi Poskytovatelem a Odběratelem nevznikne jiná písemná smlouva s odlišnými podmínkami. Tvoří nedílnou součást každé spolupráce.

2. Paušální model služeb

Platba za služby je splatná dle údajů na faktuře. V případě prodlení s úhradou si Poskytovatel vyhrazuje právo:

  • účtovat paušální smluvní poplatek za pozdní platbu ve výši 290 Kč za každou opožděnou fakturu,

  • uplatnit zákonný úrok z prodlení dle nařízení vlády podle § 1970 a § 1975 občanského zákoníku,

  • zahrnout vzniklé náklady spojené s vymáháním do další fakturace,

  • pozastavit provoz služby (např. vypnout web, CRM, přístup),

  • zrušit veškerá uložená data po 7 dnech od upozornění,

  • odmítnout další spolupráci bez nároku na kompenzace.

Služby jsou poskytovány na základě měsíčního paušálu, který se:

  • fakturuje zpětně, vždy za uplynulý kalendářní měsíc,

  • funguje jako služba, nikoli prodej hotového produktu,

  • zahrnuje správu, údržbu, hosting a další související úkony.

Platby za paušální služby jsou nevratné.
Úhradou faktury Odběratel potvrzuje, že služby byly řádně poskytnuty v rozsahu odpovídajícím fakturaci, a nemá nárok na vrácení peněz.

3. Vlastnictví, práva k výstupům a ochrana duševního vlastnictví

  • Webové prezentace, CRM řešení, obsah, grafika a kód zůstávají ve vlastnictví Poskytovatele, pokud není písemně sjednáno jinak.

  • Odběratel si může požádat o odkoupení webu nebo kódu – Poskytovatel rozhoduje, zda vyhoví, a určuje cenu.

  • Pronájem webu či služby není převod vlastnictví.

  • Veškeré grafické návrhy, texty, rozvržení, kód, struktura webových stránek, vizuální styl, CRM moduly a další výstupy vzniklé při poskytování služeb jsou chráněny autorským právem a zůstávají duševním vlastnictvím Poskytovatele.

  • Jakékoli jejich kopírování, napodobování, publikování nebo využívání třetími stranami bez výslovného souhlasu Poskytovatele je považováno za porušení autorského práva a může být řešeno právní cestou.

  • V případě neoprávněného převzetí návrhu, grafiky, struktury nebo obsahu jinou osobou nebo konkurencí si Poskytovatel vyhrazuje právo na uplatnění nároků dle zákona č. 121/2000 Sb., autorský zákon, včetně nároků na náhradu škody.

  • Některé vizuální prvky, ilustrace nebo fotografie mohou pocházet z licencovaných databází (např. Freepik, Envato Elements, Adobe Stock) nebo být vytvořeny pomocí generativní umělé inteligence. Ve všech případech má Poskytovatel řádně zakoupenou licenci nebo vlastní autorská práva k jejich použití.

  • Odběratel nesmí výstupy (např. webdesign, texty, CRM rozhraní, grafiku) poskytovat dalším dodavatelům za účelem jejich převzetí, úprav či reimplementace bez výslovného písemného souhlasu Poskytovatele. V opačném případě Poskytovatel neodpovídá za vzniklé škody, právní nebo technické problémy vzniklé nesprávným zacházením třetí stranou.

  • Jakýkoli pokus o přebírání nebo napodobení výstupů ze strany třetí osoby (např. konkurence, jiný webař, externí programátor) bude považován za zásah do práv Poskytovatele a bude řešen právní cestou.

  • Poskytovatel má právo využít název firmy Odběratele, jeho logo nebo ukázku výstupu (např. webu, CRM) jako referenci na svém webu nebo v propagačních materiálech, pokud se Odběratel výslovně písemně nevyjádří proti.

4. Odpovědnost, vyšší moc a vyloučení nároků

Poskytovatel:

  • nenese odpovědnost za ztrátu dat, přerušení služby, ušlý zisk nebo škody vzniklé výpadky či omezením služby,

  • neručí za výsledky SEO, funkčnost třetích stran (hosting, certifikáty), ani za obsah dodaný klientem,

  • může kdykoliv ukončit službu jednostranně bez nároku na odškodnění,

  • neodpovídá za nedostupnost služby způsobenou vyšší mocí, útoky nebo zásahy třetích stran (např. kybernetické útoky, pandemie, rozhodnutí státních orgánů, přírodní katastrofy),

  • nenese odpovědnost za technické problémy způsobené třetími stranami (např. hosting, certifikační autority),

  • si vyhrazuje právo odmítnout navázání nebo pokračování ve smluvním vztahu bez udání důvodu,

  • si vyhrazuje právo postihnout uživatele, který se pokusí narušit bezpečnost systému (např. CRM, webhosting, přihlašovací rozhraní) nebo jinak ohrozit technické prostředí Poskytovatele – včetně okamžitého zablokování účtu a právních kroků,

  • poskytuje časově omezenou, nepřevoditelnou licenci k užívání služeb a výstupů pouze pro stanovený účel,

  • nenese odpovědnost za provoz testovacích či demo verzí služeb, které jsou poskytovány bez garance funkčnosti nebo zálohování,

  • negarantuje okamžitou dostupnost 24/7 technické podpory – podpora je poskytována v rámci dostupných kapacit a prioritizace požadavků.

5. Obsah, práva a právní odpovědnost zákazníka

  • Odběratel plně odpovídá za obsah svých webových stránek, e-shopů, CRM systémů, textů, obrázků, fontů a všech dalších prvků, které jsou součástí poskytovaných služeb.

  • Poskytovatel jedná pouze jako technický dodavatel a nenese odpovědnost za legálnost, původ ani soulad těchto prvků s právními předpisy.

  • Odběratel je povinen zajistit, že veškerý obsah má odpovídající licenci nebo právo k užití a že jeho publikací nedochází k porušení autorských práv, ochranných známek ani jiných práv třetích stran.

  • Je povinen zajistit soulad obsahu se zákony ČR a EU.

  • V případě právních nároků třetích stran nese odpovědnost výhradně Odběratel.

  • Odběratel se zavazuje nepoužívat služby Poskytovatele za účelem vytvoření konkurenčního řešení nebo kopírování jejich principu, rozhraní či obchodního modelu.

6. Reklamace a ukončení

  • Reklamace musí být podána do 14 dnů od zjištění vady. Reklamace podané po této lhůtě nebudou akceptovány.

  • Výpověď je možná e-mailem, písemně nebo neuhrazením faktury.

  • Všechny služby lze ukončit bez výpovědní lhůty.

  • Po ukončení má klient 7 dní na export dat, poté budou smazána.

7. Mlčenlivost a ochrana osobních údajů

  • Obě strany se zavazují k mlčenlivosti o neveřejných informacích.

  • Zpracování osobních údajů se řídí GDPR. Podrobnosti jsou uvedeny v samostatném dokumentu o ochraně osobních údajů (Zásady GDPR).

8. Závěrečná ustanovení

  • Pokud není výslovně uvedeno jinak, má se za to, že smluvní vztah mezi Poskytovatelem a Odběratelem je uzavřen na dobu neurčitou.

  • Poskytovatel neodpovídá za škody způsobené provozem služeb, výpadky, nefunkčností systému, ztrátou dat nebo jiným následkem jejich používání. Odpovědnost za veškeré důsledky využívání služby nese výhradně Odběratel.

  • Odběratel se zavazuje nešířit, nezveřejňovat a neposkytovat žádné důvěrné informace o službách Poskytovatele, jejich principech fungování nebo obchodních postupech třetím stranám, a to ani po ukončení spolupráce.

  • Odběratel se dále vzdává jakýchkoli nároků na soudní nebo mimosoudní uplatnění náhrady škody, ušlého zisku, sankcí či jiných plnění vůči Poskytovateli, které by vycházely z běžného používání poskytovaných služeb nebo z podmínek této smlouvy. Tímto ustanovením není dotčeno zákonné právo na obranu v případě protiprávního jednání.

  • Obě strany shodně prohlašují, že neexistují žádné ústní ani jiné dohody nad rámec těchto podmínek.

  • Odběratel bere na vědomí, že po dobrovolném a uváženém uhrazení vystavených měsíčních faktur nemůže tyto platby zpětně vymáhat soudní ani jinou cestou.

  • O změnách obchodních podmínek bude Odběratel informován prostřednictvím faktury nebo jiným vhodným způsobem, například e-mailem nebo oznámením na webu.

  • Poskytovatel si vyhrazuje právo tyto VOP měnit. Změna je účinná zveřejněním na www.allinweb.cz.

  • Používáním služby Odběratel potvrzuje, že se s těmito podmínkami seznámil a souhlasí s nimi.

  • Právní vztahy se řídí právem České republiky.

  • V případě sporu je příslušným soudem soud dle sídla Poskytovatele.

bottom of page