top of page
Analýza webu a reklamy zdarma

Analýza webu a reklamy zdarma

Máte již webové stránky, e-shop nebo PPC reklamu? Zjistíme, kam utíkají vaše peníze

Stalo se Vám, že jste investovali nemalé peníze ať už do nového webu, e-shopu či PPC reklamy a nejste si jisti, že vaše peníze šli tam kam měli? Proto jsme tu my. Vytvoříme pro Vás podrobnou analýzu stávajícího webu, SEO či PPC reklamy a vy budete přesně vědět, zda jste peníze investovali správně či nikoli. V případě, že zjistíme pochybení ze strany vašeho poskytovatele těchto služeb, informujeme vás detailně o této skutečnosti i se všemi validními důkazy a když budete chtít, sjednáme nápravu za příznivé ceny u nás.

Celkový audit
Google a Sklik PPC reklamy

  • Nakoukneme do vašich PPC kampaní zcela zdarma

  • Odhalíme případné chyby v nastavení a zlepšíme výkon vašich kampaní

  • Předáme vám seznam našich konkrétních doporučení, které vám pomohou k vyššímu výkonu v Google Ads a Skliku

Efektivní PPC reklama
Audit - stoupající graf

Proč chtít audit PPC kampaní?

  • Kontroly a audity PPC kampaní jsou základem fungujících účtů Google Ads a Skliku.

  • Audit kampaní zajistí, jak v účtu a reklamě objevit různé oblasti, které potřebují opravit, upravit či vylepšit.

  • Dokonce i 15ti minutová kontrola PPC reklamy může zachytit drobnější problémy dříve, než se z nich stanou problémy velké a drahé.

  • Nikdy nenechávejte své reklamy běžet na automatické nastavení. Pomůžeme Vám zjistit, zda Váš současný PPC poskytovatel odvádí kvalitní práci. Touto službou zkontrolujete svého správce, nebo můžete jen získat nový pohled.

Co se po auditu PPC kampaní dozvíte?

  • Co je špatně nastaveno ve vašem účtu PPC reklamy.

  • Co vše udělat pro zlepšení fungování kampaně / kampaní.

  • Co můžete očekávat po doporučených změnách ve vašem kampaňovém účtu.

Veškeré opravy a doporučení od nás si můžete buď opravit sami v kampaňového účtu, nebo pokud by to na vás bylo složité, tak si vše nechat nastavit od nás za příznivou cenu.

Zkontrolujeme pro Vás

01

  • Nastavení účtu

03

  • Rozdělení rozpočtu

05

  • Cílení na správné zákazníky

02

  • Struktura účtu

04

  • Klíčová slova

06

  • Bidovací strategie

      a remarketing

web-analyza.jpg
Kompletní analýza klasických webových stránek a e-shopů
Nefunguje váš web nebo e-shop tak, jak byste si představovali?

Nechali jste si vytvořit webové stránky a ty dle vašeho názoru nefungují tak, jak byste si představovali? Neustále do něj investujete peníze, ale nevíte, kam mizí? V tom případě nastal ideální čas na důkladnou a hloubkovou analýzu webu.

Neutrácejte zbytečně.

pruhované pozadí
Důkladně zanalyzujeme váš web či e-shop: Návštěvnost

Zjistíme pro vás statistiku návštěvnosti webu - jedná se o nejzákladnější a nejdůležitější faktor, ze kterého plyne všechno ostatní. Kolik návštěvníků a odkud k vám chodí? Na tyto základní otázky jsme vám schopni odpovědět, abyste mohli správně usměrnit své marketingové aktivity. Máte správně nastavenou SEO optimalizaci? Na PPC reklamu kliklo minimum zákazníků? Pak není čas ztrácet čas. Nechte si vše optimalizovat od nás.

Zjistíme, jak se vaši potenciální zákazníci na webu chovají

Co návštěvníci na webu hledají, co je nejvíce zajímá a proč? Bohužel žádný nástroj vám přímo neumožní vidět lidem do hlavy a tím pádem vám ani neřekne, proč zákazník na něco klikne nebo z jakého důvodu z webu odejde. Je pouze na vás, jak dobře dokážete pracovat s daty a vyčíst ty správné výsledky. S čím se často můžeme setkat je například to že odněkud (například z reklamy apod...) přijde a hned zase odejde aniž by více interagoval s webem. Co to pravděpodobně znamená? Že byste měli zapracovat na landing page / vstupní stránce, která by měla být co nejvíce přesvědčivá a měla by být v souladu s reklamou, která na ni odkazuje. Pokud máte zájem co nejpřesněji sledovat chování zákazníků a vytěžit ze získaných údajů a analýz maximum, tak právě proto jsme tu my. Rádi Vám pomůžeme.

Správné zobrazení vašeho webu na různých zařízeních

Více než 70% uživatelů si prohlíží webové stránky z mobilních telefonů - proto je zásadní, aby váš web fungoval také na mobilních zařízeních. My Váš web otestujeme na různých mobilních telefonech, notebookách, tabletech a dalších zařízeních. Zkontrolujeme, zda se všude vás web zobrazuje správně. Responzivita je dnes extrémně důležitá a hraje velmi významnou roli jak pro samotné uživatele, tak pro internetové vyhledávače, které mají rozhodující slovo v tom, na jakém místě váš web ve výsledcích vyhledávání umístí. Pokud najdeme jakoukoli chybu, okamžitě ji opravíme.

Zkontrolujeme správnost meta popisků

Pokud chcete provést opravdu důkladnou analýzu webových stránek, nevyhnutelnou součástí je i analýza kódu. Zjistíme, zda máte správně vyplněné meta popisky a titulky (title). Obojí by se měly vyskytovat u každé stránky. Jsou důležité právě orientaci a nasměrování návštěvníků. Z hlediska SEO musí být jak titulek, tak popisek ideálně krátký, výstižný a pokud možno unikátní. Měl by stručně a výstižně popisovat obsah stránky, na které návštěvník najde to, co hledá.

Zkontrolujeme funkčnost a správnost URL adres vašeho webu

URL adresy jsou další velmi důležitou součástí, která pravidelně prochází SEO analýzou ve vyhledávačích. Každá ze stránek musí mít vlastní unikátní URL adresu, která je výstižná. Chybné adresy nebo špatně nastavené kanonické adresy mohou na webu vytvořit velikou paseku a prohlížeče by vás za ně mohli začít penalizovat.

Zkontrolujeme zpětné odkazy

Taktéž velmi důležitou součástí SEO analýzy je kontrola linkbuildingu. Nefunkční odkazy můžou být velikým problémem především pro vyhledávače. Proč je potřeba tyto odkazy pravidelněji kontrolovat? V průběhu času dochází na webu k úpravám či rozšiřování, změně URL adres apod..., takže linky už nemusí být plně funkční - přestože ještě před pár dny byly.

Testneme, jak rychle se váš web načítá

Dnešní doba je velmi uspěchaná a z toho důvodu pokud se web nedočte do pár vteřin, odejdeme na jiný. Je mnoho nástrojů, přes které snadno zjistíme, jak si na tom váš web z hlediska rychlosti stojí. Mezi nejznámější patří PageSpeed Insights, GTmetrix nebo Pingdom. Tyto nástroje vypočítají, jak dlouho se vaše stránka načítá a navrhnou vám jak web zrychlit. To většinou nezvládnou řešit obyčejní uživatele, ale je třeba to řešit po technické stránce se specialisty. Mezi nejčastější příčiny pomalého načítání webu určitě patří JavaScripty a CSS, nebo také špatné načítání obrázků mimo obrazovku. Optimalizace a rychlost má velký dopad na SEO, proto je třeba tyto záležitosti řešit.

Výkon vašeho webu si můžete otestovat v online testerech optimalizace níže: hodnoty nad 80% procent jsou v pořádku.

https://gtmetrix.com/

https://tools.pingdom.com/

Váš web dokážeme optimalizovat a zrychlit

Analýza webu: Grafický design

Co občas stačí k tomu, aby zákazník zůstal nebo odešel z vašeho webu? Design webu. Používáte ty správné barvy? Snažíte se o to, aby měl váš web "život"? Vyvolává web v zákazníkovi takový dojem, jaký chcete? Působí vše na webu stručně a přehledně? Naši designeři dbají na detail barev. Vybereme pro vás styl, v jakém se bude váš web či eshop vytvářet.

Odlišíme vás od konkurence a zaujmeme originální a specifickou grafikou.

Analýza webu: Uživatelský design

Není design jako design. V IT světě se totiž pod pojmem design webu rozumí UX a UI. Funguje vše tak, jak má? Je pohyb po webu snadný a intuitivní? Je navigace pro uživatele přehledná? 

bottom of page