top of page

Příběh klienta, který zaplatil 100 tisíc za čekání na změnu fotky

Momentálně řešíme klienta, který zaplatil za web přes 100 tisíc a bohužel nedostal, co očekával. Zeptal jsem se ho, proč to tedy platil. Odpověd byla: "Myslel jsem, že se to časem vyladí, jak mi sliboval nejmenovaný živnostník, který mi web dělal." ⛓️‍💥 


Jenže situace se stala absurdní, když klient chtěl po tvůrci webu změnit úvodní fotku a poslouchal 14 dní sliby, jak se na tom pracuje. Po 14 dnech se klient opakovaně zkoušel dovolat, jak to vypadá, ale živnostník nezvedal telefon a neodpovídal na emaily. Klient mu tedy zavolal z jiného čísla – a najednou mu to zvedl, s tím, že je na dovolené, ale úvodní fotku má v notebooku a ozve se po návratu z dovolené. 🚣 


Teď se podržte. Ten člověk si kvůli klientovi zrušil telefonní číslo. Není v blokaci, prostě se na něj nedovoláte. Je až neuvěřitelné, co někteří lidé jsou schopni udělat, aby se zbavili klienta, který po nich něco potřebuje. 🤢 


Často narážíme na klienty, kteří k nám přecházejí, protože jejich stávající webmaster nebo firma čeká s úpravy na webu měsíce, což je pro mě i náš tým All In Web Service naprosto nepochopitelné a nepřijatelné. Nicméně mě těší, že se na nás klienti obracejí, protože vědí, že nabízíme spolehlivost, rychlou podporu a kvalitní služby, na které se mohou spolehnout. 


Klienti u nás platí až za to, co opravdu dostanou, a hlavně nikdy neplatí předem. Poskytujeme rychlou a profesionální podporu, abyste se nikdy nemuseli obávat nedostupnosti svého webmastera. Vaše problémy řešíme ihned díky naší 24/7 podpoře, s důrazem na kvalitu a transparentní komunikaci. 💡


Nejnovější příspěvky

Zobrazit vše

Comments

Rated 0 out of 5 stars.
No ratings yet

Add a rating
bottom of page